Afhalen
-
Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Indien u bij het plaatsen van uw bestelling heeft gekozen voor de afhaal-optie, ontvangt u een afhaalbevestiging per email. Na uw afhaalbevestiging kunt u uw bestelling afhalen in onze slijterij op Driehoekstraat 10, te Amsterdam. Mocht uw uw bestelling dezelfde dag willen ophalen, dan kunt u dat het beste telefonisch doorgeven aan ons: 020-626 77 52.
Open: maandag t/m vrijdag 13.00-17.00.
Gesloten: zaterdag en zondag.LET OP: maandag 21 juli t/m maandag 11 augustus zijn wij gesloten en wordt uw bestelling niet verwerkt. Uw bestelling wordt na 11 augustus verwerkt en kunt u na uw afhaalbericht ophalen.
Betaling
-
Welke betalingsmethodes accepteert Slijterij de Ooievaar?
Tijdens het kopen op onze website, kan met Ideal worden afgerekend, of via een overschrijving. Zodra de betaling bij ons is gemeld, wordt uw bestelling verstuurd. Let u er aub op, dat u het ideal venster pas afsluit nadat u op afsluiten hebt geklikt, anders wordt uw bestelling niet als besteld doorgegeven.Betaalt u vanuit het buitenland, dan accepteren wij betalingen via SWIFT, Creditcard, Bancontact en Sofort banking.
Verzending
-
Bezorgen en legitimatie?
Vanaf 1 juli 2021 is de nieuwe alcoholwet van kracht. Dit betekent dat bij aflevering van uw pakket de bezorger van PostNL om uw legitimatie vraagt, opdat zeker is dat het pakket voor u bestemd is. Wij leveren niet aan personen onder de 18 jaar!
-
Afhalen of verzenden?
Het is fijn, dat je onze producten via de webwinkel kunt bestellen en laten bezorgen. Maar wat is er nou leuker dan door de Jordaan slenteren en tegelijk even je pakje op te halen bij onze slijterij in de prachtige Driehoekstraat. Het scheelt je bezorgkosten en tegelijkertijd dragen we allebei bij aan een kleinere footprint. Met een beetje mazzel kun je ons ook nog door de ramen heen aan het werk zien! Dichterbij kun je niet komen. Tenzij je een rondleiding reserveert natuurlijk. Want hoe leuk is het om te zien waar je favoriete product vandaan komt!
Als je kiest voor afhalen, sturen wij je een bevestiging zodra de flessen klaar staan.Open: maandag t/m vrijdag 13.00 – 17.00.
Gesloten: zaterdag en zondag. -
Wat zijn de verzendkosten?
Als je niet naar de slijterij kunt komen is verzending je enige optie. Ook dan kun je je footprint verkleinen door meerdere flessen per zending te bestellen. Je verlaagt er je percentuele portokosten mee en kunt ze bij aankopen vanaf € 150,00 verminderen, of zelfs vermijden vanaf een aankoopbedrag van € 250,00. Het scheelt ons verpakkingsmateriaal zo dragen we per saldo bij aan minder verspilling. Verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen. Onze producten passen niet door de brievenbus en zijn een belstuk. Bij het vullen van uw winkelmandje ziet u de kosten direct verschijnen.
-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien uw bestelling op voorraad is wordt deze op dezelfde dag of de dag erna verzonden. Het is ons streven om alles binnen 48 uur te verzenden, maar in verband met de kleine personele bezetting en drukte tijdens feestdagen, kunnen wij dit helaas niet altijd garanderen!
Indien u uw bestelling voor een bepaalde datum nodig heeft, verzoeken wij u dit duidelijk aan te geven in het opmerkingen veld, voordat de betaling is afgerond.LET OP: maandag 21 juli t/m maandag 11 augustus zijn wij gesloten en wordt uw bestelling niet verwerkt. Bestellingen die na 18 juli 15:00 worden geplaatst, zullen pas na 11 augustus worden verwerkt en verzonden.